2018. április 18., szerda

Rendszerezési restancia

Ma is meglehetősen restanciás ügyet vállaltam be, ami miatt már pár éve esz a fene... Ez pedig nem más, mint 3 és negyedév összes számláinak, csekkjeinek rendszerezése.
Nálam ez úgy zajlik, hogy a befizetett csekkszelvényeket egy háncsdobozba, a számlákat egy háncskosárba hajigálom. És ilyenkor, amikor muszáj már rendet vágni, akkor először is szolgáltatónként szétosztogatom mindkét csoportot, aztán pedig időrendi sorba rakom mind a számlákat, mind a csekkeket. Mikor megvan, összetűzöm a párokat. Lehet éljenezni, mikor nincs hiány és mindenkinek megvan a megfelelő párja.
Mikor mindez megvan, előszedem a szolgáltatónként nyitott dossziékat, és beléjük sorolom a kikínlódott cuccokat. Csak most már célszerű lenne, mondjuk, az első 10 évet kiselejtezni, mert nem fér el a sok tömött dosszié a komódban...
Tény, hogy reggel úgy fél 10 körül kezdtem el e hálás műveletsort, és este fél 7-kor fejeztem be.
Közben annyi pihenő volt, hogy fűszeres húsos tésztát főztem sok tejföllel.
Már minden porcikám sajgott, a hátam és a lábam a leginkább... Szinte el sem hiszem, hogy végre túlvagyok rajta! Szerintem ilyen hosszú időre még sosem hanyagoltam el ezt a fajta ügyet.
Közben megtelt egy szemetes is a kiselejtezendő dolgokkal.

Estefelé kapcsoltam csak gépet.
Pótoltam a csetelési levelezéseket, letöltöttem és megnéztem az Elif 150. részét, István telefonált.
Este megnéztem a BK-t és a Szulejmánt.
"Sebtiben"-nap volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése