2018. április 20., péntek

Cseresznyefák látogatása -- könyv

Tegnap, míg temetőztünk, hozta volna a postás a könyvet, így csak az értesítés volt bedobva.
Ma eleve úgy készültem mindennel, hogy először is lerendezem a menőkés dolgokat.
Először a postára mentem, ahol rossz volt a sorszámkérős automata, így egyből egy ablakhoz mentem. Némi téblábolás kivárása után megkaptam Szabolcsi Zsóka verseskötetét.
Nagyon igényes, szép könyv. Kihajthatós borító, fülszöveg, előszó, életrajz. A hátuljában műnyomón színes fotók -- Zsóka csodaszép természetfotói. Igazán méltó posthumus elismerés ez a könyv.


Ezek után a piacon mentem végig, vettem egy pár friss csemege házikolbászt. Sétáltam egyet a Derék utcai négyemeletes belső oldalán lévő két csodás cseresznyefámhoz, melyeket igyekszem minden évben meglátogatni és lefotózni virágzáskor. Szerencsére még elcsíptem őket, s újra éreztem azt a belső ujjongást lelkileg, mikor fotózhattam. Ez annyira jó...
A Sparban kötöttem ki utána, ahol jóleső vásárlásokat pipálhattam ki, majd hazabandukoltam.













 























Otthon Szilvi és Bence egyaránt jelen volt, mint megtudtam, reggel elindultak ugyan az iskolába, de Bencus taknyolt és fájt a torka. Szilvi nem tudta, mitévő is legyen -- ha ez olyan, mint más normál péntek, akkor bemegy a gyerek az iskolába, valahogy kihúzza a napot és megvan a hét. Csakhogy most holnap, szombaton is munkanap, azaz iskolanap van! Így két nap azért húzós ebben az állapotban, főleg, hogy nem is csípik a tanárok, ha göthösen adják be a gyereket a szülők. Szilvi beszélt a tanárnővel, és megállapodtak, hogy így inkább ne menjen. Helyette elmentek a gyerekorvoshoz, mert ugye, igazolás viszont akkor kelleni fog a két napról minimum. Mostanra értek haza. Bencus azonnal el is aludt a gyógyszer után.

Még reggel megérkezett a kirándulásügyben az érvényes regisztrációigazolásom, mivel megkapták az utalást. Úgyhogy innentől kezdve készülődés vasárnapra! :))
Délután megnéztem a tegnapi Elifet, este a BK-t.

Felfedeztem a mirelit spenótos rántott halat a Sparban, kisütöttem egyet, és rájöttem, milyen isteni. Amúgy nyilván drága, de én akciósan jutottam hozzá és vettem két dobozzal, ráadásul annak, aki minden nélkül eszi úgy, hogy egy darab is elég egy kajára, annak szerintem megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése