2018. április 10., kedd

Barna kihívás

Olvassunk színek szerint - Barna Március
A kihívást Szeitz_Éva indította, melyen 242. résztvevő voltam.


FairyDust kezdeményezést folytatva készítem el a márciusi Olvassunk színek szerint kihívást. (A hónapok kihívását @gabiica és én készítjük felváltva. A márciusi az én feladatom.)
A március színe ezúttal a barna, mert márciusban már nincs hó (persze mostanában szinte egyáltalán nincs), és még szinte semmi zöld sincs.
– Mi a pontos feladat? 
Március hónapban el kell olvasni egy barna borítós könyvet, ÉS hozni egy MÁSIK könyvből idézetet, melyben szerepel a barna szó.
– Könnyítés: 
Nem szükséges a borítónak teljesen barnának lenni, de nagy része legyen az, viszont bármilyen árnyalat megfelelő.
Figyelj arra, hogy a színről kért idézet egy másik – a hónapban olvasott – könyvből származzon, tehát nem fogadom el, ha ugyanabból a könyvből hozod, mint aminek a borítóját is bemutatod. 
Az idézet lehet összetett szó, nem muszáj, hogy tisztán szerepeljen benne a szín.
Elfogadom az újraolvasást, az idegen nyelvű megjelenést, viszont csak 100 oldal feletti könyvek játszanak!
Összegezve: 
– Olvass el egy barna borítós könyvet a hónapban.
– Keress egy megfelelő idézetet egy másik könyvben.
– Értékelés szükséges, de elég a csillagozás (szeretnék azért, ha lehet, néhány mondatot olvasni is értékelésként).
– Hozd a két Én és a könyv linket (egyperces olvasást nem fogadok el, az olvasások csak az adott hónapban érnek: március 1-től március 31-ig.)

A 100 oldal feletti olvasások miatt és azon könyvek miatt, amelyek többféle borítóval is megjelentek, csak olyan Én és a könyv linket fogadok el, amihez társítva van a kiadás, ahol látszik a pontos borító és a pontos oldalszám. Ahol csak egy kiadás van, ott nem fontos; de örülnék neki, ha nem kellene vadászni az oldalszámok és borítók után.
Hogyan kell?
Rányomsz az olvasásod melletti fogaskerék ikonra, és ott kiválasztod, melyiket olvasod, majd elmented.
Ha valami oknál fogva nem akarod társítani, akkor légy szíves, írd oda a teljesítésedhez, hogy hány oldalas a könyv, vagy melyik borítóval olvastad a kihívást, de szívesen segítek részletesebben is, ha nem megy a társítás.

A TELJESÍTÉSEKET EGYBEN HOZD, EGYENKÉNT NEM FOGADOM EL! (abból csak kavarodás lenne…)
Kiegészítés: 
A barna borítós könyveknek készítettem egy polcot, arra kérlek benneteket tegyétek fel a könyveket. 
(link) (Hátha valakinek segítség. Köszönöm az ötletet.)
Azokat a könyveket, amelyekből az idézetet hozzátok, nem kell polcra tenni, mivel a barna szó biztosan minden könyvben szerepel legalább százszor!

Erre a kihívásra borítóként Stacey O'Brien: Wesley, kedvesem c. könyvét vittem.
Idézetként Kimberly Derting: Eskü c. könyvéből vittem:
"A többi gyerek, az osztálytársaim, a szürke, a kék, a barna és a fekete különböző árnyalatait
viselték."
"Lenéztem a saját egyszerű szandálomra, barna bőrszíjai a meztelen bokámra fonódtak."

Megkaptam a 329. molyplecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése