2018. március 28., szerda

Színezős bagoly 7. - macskakaják

Haramia ma is nyávogással töltötte a hajnalt.
Megérkezett a Táblácskától az e-számla. Kéthetes a készítés, 9-ére várható a táblácska.

Szilvire rábíztam a Félixet, hiába vártunk akcióra, muszáj rendes áron felspájzolni, így vett is 5 dobozzal, tehát 60 tasaknyi macskakaját.
Rábíztam a már következő hó elején esedékes 3 számlám befizetését is.
Én ezalatt voltam a Sparban. Vettem egy grillcsirkét, így Haramiának 1 hétig biztosítva van a kajája. Annyira nehéz neki mindig valamit kitalálni. Így is sok csirkepörköltöt főzök, nem tudok folyton. A grillcsirke mellehúsa önmagában vagy 4 napig elég neki. Míg a Tescóban lehetett kapni elhozatalra, mindig vettünk neki, ha ott jártunk. Sajnos, az elhozatalos lehetőséget megszüntették.
Vettem még narancsot, édességet, valamint anyukámnak a húsvéti találkozáshoz csokit, kávét.

Otthon színezéssel foglalkoztam, és készen is lett a 7. baglyom. Olyan cuki lett azzal a lila pepita masnival. Elgondoltam, hogy majd tutira engedné, hogy a nyakába kössek egy ilyen habos masnit, vagy mint az előző képnél: a lábaira.:)) Kis éxer.:D


Este BK, Szulejmán, előtte és közben csetelések néhány emberrel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése