2018. március 6., kedd

Februári magyar kihívás

Olvassunk februárban magyar íróktól!
BubbleTea kihívása, 270. résztvevő voltam.


Sziasztok!

A kihívás lényege, hogy februárban olvassunk, csillagozzunk és szövegesen értékeljünk egy magyar író által alkotott könyvet. Az újraolvasások nem számítanak, de bármelyik kor szülötte lehet a szerző.
A kihívást az ihlette, hogy mostanában nagyon sok a havi kihívás, amiket imádok, és rájöttem, hogy magyar írós nincsen. Én személy szerint nem nagyon ismerem a kortárs magyar írókat, és gondoltam, ezzel a kihívással havi szinten megismerhetjük őket közösen. Igen, ha lesz rá érdeklődés, szeretném ezt havonta csinálni, legalább erre az évre.

Játékszabályok: 
1. Jelentkezz a kihívásra! 
2. Olvass el egy könyvet, amelyet magyar író írt! 
(Az olvasások február 1. és 28. között érvényesek, továbbá nem lehet újraolvasás.) 
3. Hozd az Én + a könyv linkedet (csillagozás + szöveges értékelés).
Mindenkinek nagyon jó szórakozást kívánok! :)

U.i.: az alkotók megjelölésénél csak beírtam pár kortárs írót, de természetesen bármely magyar szerzőtől lehet hozni olvasásokat. Ugyanez igaz a könyvekre. Betettem, amit ismerek, és ahogy hozzátok az olvasásokat, bővítem a választékot.

Homonnay Gergely: Az elnökasszony c. könyvével jelentkeztem.
Megérkezett a 324. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése