2018. március 31., szombat

Esőzéses nagyszombat

Haramia ma műsorszünetet tartott, hála istennek. Lehetett hálni.
Rendeztem neki később egy kis szülinapi invitálást, sok mindent nem fogott fel belőle, az biztos.:) De felfalta a grillcsirkemell délelőtti adagját.:) Mivel gyertyahelyettesítő évszámjelzést nem tudtam hirtelen összehozni, ezért jelöltem meg a fotókat felirattal.
Egy nappal előbb csináltam, mert holnap anyámhoz megyünk.

 
Telefonált Miskolcról Zsolt bátyám, akivel megtárgyaltuk az aktuális dolgokat.

Megfőztem a sparos kötözött lapockasonkámat, a levéből meg tejfölös bablevest készítettem.

Esőzés volt amúgy egész nap. Drukkoltunk, hogy legalább holnap ne esne már húsvét lévén, és mert hogy épp menni fogunk anyámhoz. De hát a drukkolás nem jelent elintézést...

Szilvi csinál egyébként mindig mindenféle lakás-, asztal- és egyéb díszítést, így hát nyilván most is. Az ajtókat már felraktam korábban, de lettek itt még asztali cuccok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése