2018. február 4., vasárnap

Vasárnap

Nem kívántam semmit, volt még a csirkecombból is, de valahogy semmit.
Délután mégiscsak odatettem egy marék csirkelábat pörköltnek... :D Ezt mindig magában szoktam enni, de még úgy, és éhen sem bírtam még ebből sem háromnál többet elszöttyögtetni...
Van ez így. Mondjuk, ideje lenne már kiíratni a tápszeremet.

Késő délután jött Dani, almot hozott, hálisten.
Bepakoltam a hátizsákjába az anyámhoz szánt göngyöleget, összehordtam a száraz kenyérdarabokat-héjakat, majd Dani elbiciklizett anyámhoz.
Vett és vitt neki kajaféléket, amiket amúgy anyám sosem venne meg magának.
Küldött bablevest, madártejet, egy-egy kisdoboznyi rizset, sült krumplit, pár rántottcsirke-darabot, egy-két sültpulykaszárny-darabot, befőttet.
Dani elvitte a tisztaruhás zsákját.
Bencust hozták estefelé.
Ma volt a Sztárban sztár + egy kicsi döntője. Nagyon jó volt mindegyik döntős, szinte lehetetlen volt választani. Akikre tippeltem, ők győztek. Szuper volt!:)

István telefonált, és jó sok emberrel csetelgettem ma a nap folyamán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése