2018. február 23., péntek

Péntek

Leginkább mezei nap.
Délelőtt a hűtőből szelektáltam, maradékok sorsát intéztem, a velük járó sok mosogatással.
Spenótot főztem jó fokhagymásan, tükörtojással.

Szilvire rásóztam 4 receptemet, kiváltotta, aztán még tescózott egy sort, reménykedve némi akciós Félixben. Tudtam én, hogy lesz még böjtje a tavaly év végi, mintegy két hónapon át tartó leakciózásnak -- az idén meg hiába várjuk, csak hébe-hóba van, de nem igazi. Bár már szinte bármilyen Félix-akció megfelel. Múltkor négyes csomagolásban talált olyat, hogy 3+1 -- az egy aprószemű fincsi tápot jelentett. Illetve tudott szerezni  olyan akciósat, bár nagyon korlátozott mennyiségben akciózták, hogy dobozos, 24 tasakkal. Ez is remek végül is, kár, hogy csak kétféle összeállítású doboz kapható.

Olvastam, majd megnéztem az Elif 116.-t, este a BK-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése