2018. február 1., csütörtök

Mezei csütörtök

Összekészítettem az iratokat a háziorvoshoz, mennem kéne gyógyszereket íratni.
Beszedtem a száraz ruhákat, összehajtogattam, glédában besoroltam a zsákba. Ezen is túlvagyunk. Mindig fellélegzés, ha ezen a szűk helyen összecsukhatom a szárítót.:)

Sajnos, reggel óta problémák adódtak vécézés szempontjából. Szorulásfélével kezdődött, aztán mikor megszabadultam, átment hasmenésbe. De nem elégedett meg 1-2 alkalommal. Úgyhogy úgy döntöttem, én így nem merem kitenni a lábam.

A hímzésben a fekete kontúroknál tartottam. Ez azért jobb az utóbbi két nap színes és vaklálós hiánypótlásainál, és végre a kontúrok segítségével tökéletesen kezd kialakulni a színkavalkádos rész.
Megnéztem az Elif 100. részét, hurrá!, majd kocsonyát ettem.

Délután cseteléses levelezgetések, este bundáskenyeret sütöttem, sajtot ráreszelve, mikor még meleg.
Vártam a postást, de nem gyütt.
Este BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése