2018. február 24., szombat

Kávés kihívás

Délelőtt végére értem Ruth Ware: Sötét erdő közepén c. könyvének. Nagyon bejött nekem, már a borítója is roppant tetszett; izgalmas volt.
Hamar nyertem is általa egy kihívásplecsnit a Molyon.

Kávé
címmel indított kihívást Dorka50, 194. résztvevő voltam.



Sziasztok! Nagyon sokan szeretnek kávézni nemcsak a valóságban, hanem a könyvekben is. 
Ezért arra gondoltam, készítek egy kávés kihívást. 
Az olvasásokat csak a kihívás kezdetétől fogadom el, illetve a könyvek minimum 200 oldalasak legyenek! 
A plecsniért: 
– Hozz Én és a könyv linket! Értékelés nem muszáj, elég a csillagozás. 
– Hozz idézetet, amely bizonyítja, hogy a könyvben valóban szerepel kávé. (Nem fogadom el: kávészínű, kávé ízű, kávézó...)
Kérem, hogy a teljesítéseknél figyeljétek a kihívás kezdetét. Az olvasásoknak a kihívás ideje alatt kell megtörténnie percre pontosan. Tehát csak azok az olvasások érvényesek, melyek 2018. 02. 12. 15:58 utániak!
Köszönöm és jó olvasást mindenkinek!

Mint írtam, Ruth Ware: Sötét erdő közepén könyve esett kézre éppen. Természetesen vittem szöveges értékelést is, és kávés idézetekben egyáltalán nem szűkölködött a könyv. Megkaptam a 321. plecsnit.


*

Bencét elvitték negyed 2 körül, megnéztem az Elif 117. részét.
István telefonált, később küldött át nekem 5 db 2 órás Szultánát! Mivel Popika írta, hogy az előzőeken ő is túlvan, átküldtem neki is. Azt hiszem, ezzel igencsak elleszünk jó darabig...

Este megnéztem A mi kis falunk II./4. részét, majd a Vigyázó tekintet c. amerikai thrillert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése