2018. február 26., hétfő

Hidegek

Reggelre mínusz 10 fok lett. A nagyobb gond inkább a napokig tartó erős északi szél volt, ami igencsak lehűtötte a lakás északi részét. Rázta a félig leeresztett redőnyt a konyhaablakon, kissé lengett a függöny is, s a hőmérséklet a konyhában és Szilviék szobájában 19 fok volt, de a szél miatt ennél sokkal hidegebbnek tűnt. Az én szobámban nem volt szél, és a 22 fok is sokkal barátságosabbnak tűnt, pedig az sem kimondottan ücsörgésre való
Az biztos, hogy ezen a héten be kellett öltöznünk itthon is. A radiátorok közepes fokon vannak, nem akarnám, hogy elszámoláskor majd kéthavi fűtésdíj jöjjön ki.
Jelezték, hogy jön a hó, ami szinte hihetetlen lesz, tekintettel arra, hogy én mindig csak olvasom a neten és látom a rengeteg havas fotót, de itt ezen a télen sem volt idáig 2 napnál tovább tartó centis hónál több, az is csak egyszer. Aprószemű és rövid havazás megindult párszor, de legtöbbször az estét sem érte meg. Inkább eső és havaseső dominált idáig. Kíváncsi leszek erre a beígért hóra, ami végül is hozzánk is eljut -- a nagy hideg okán valóban van esély rá.

Du. megnéztem A szultána 2./58-59. (156-157.) kétórás, soron következő részét.
Elolvastam M. C. Beaton: Agatha Raisin és a végzetes kezdet c. krimisorozat első részét gépben.
Anyám telefonált.

Este BK, majd megnéztem A fekete özvegy c. 2008-as amerikai krimit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése