2018. január 4., csütörtök

Tevékeny csütörtök

A reggeli dolgok elvégzése után még tüsténkedtem egy sort, pakoltam, rendezgettem.

Leona-napra István felköszöntött!:)


Aztán telefonált István is, anyám is.
Neteztem, játszottam, pótolgattam jelenlétemet itt-ott; cseteltem többekkel.
Hímeztem a macikat.
Elutaltam a közös költséget, megnéztem a tegnapi Elifet.

A BK előtt kezdtem el egy rajzot Honestyről, a Dani által frissen kapott ceruzakészletemmel.
Az állatokról készült portré rajzolása ugyanolyan nehéz, mint az emberé. Ha nem hasonlít, már nem az. A BK előtt az istennek nem akart Honesty Honestyvé válni -- csak egy cica volt.
A BK után nem bírtam addig lefeküdni, míg hússzor ki nem radírozva és újra meg újrakezdve az arcát, el nem találtam minden arányt. Végre éjfél előtt nem sokkal kialakult. VÉGRE ráismertem Hony babára.
Azért fürdés után ránézve még találtam 1-2 apróságot, amit még holnap javítani kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése