2018. január 15., hétfő

Hétkezdet

Magam összepakolása után ágyneműáthúzással kezdtem, majd kimostam egy fehér adagot, Daninak a fehér cuccait is hozzárakva.
Miután múlt héten Szilvi szelektált és szortírozott a konyhai beépített szekrényekben, akadt pár felesleges helyfoglaló közeg a konyhában. Sok mindent kivitt szemeteszsákokban, de a kisebb-nagyobb üres dobozokat a könnyűségük miatt nem találtuk ledobhatónak, így kerestem beléjük nehezékszemetet, mint pl. a pezsgős-, kölyökpezsgős elfekvő üvegek, melyeket szintén nem lehet önállóan ledobni, mivel irgalmatlanul csörömpölne. Így viszont jól járnak egymással...
Sorba pakoltam a kiviendő szemeteseket, Szilvi nagyon ügyesen és szinte zaj nélkül szokta azokat ledobni.
Összezacskóztam a megszáradt kenyérhéjakat, -darabokat is, ezek majd anyámhoz "mennek", illetve anyámtól átviszik két házzal arrébb, ahol a kutyáknak lesz belőlük meleg vegyes kajaadalék.
Dani átjött délben, adtam neki egy nagy doboz húslevest hússal, zöldségekkel együtt, valamint elvitte a tisztaruhás zsákját.

Hímeztem, anyám telefonált, este BK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése