2018. január 29., hétfő

Hétfő

Már igazán nem sok hiányozna a hímzésemből, ami sokkal kiadósabb, mint amilyennek gondoltam az elején. Jó lenne már készen látni.

Anyám felhívott, majd később Dani is. Megint szervezkednek valamit levesügyben.
Főztem, igen gyorsan összedobtam egy jó adag mákoslaskát, és jól be is tudtam belőle termelni. A többi sem ment kárba, mert Szilvi is nagyon szereti, és három nap múlva is meg tudja enni.
Dani jött este 7-kor, összepakoltuk a hátizsákjába a göngyöleget: dobozokat, üvegeket (szószos, befőttes, erőspistás üvegeket mindig elküldöm, ő hasznát tudja venni), pár zacskó száraz kenyérhéjat, lejárt, de bontatlan felvágottat a macskáknak; mindezzel elbiciklizett anyámhoz, ahogy szokta.
Dani is mindig vesz élelmiszerféleségeket anyámnak csak úgy, mikor odamegy. Egyiket-másikat anyám nem is ismeri, később mondja, hogy mi minden volt nagyon finom.:)

Később megjött egy befőttesüveg jó sűrű gulyáslevessel, csak nekem, meg küldött anyám almabefőttet.
Adtam Daninak két alomra pénzt, hogy amikor tudja, bármikor hozhatja, de legkésőbb hétvégére mindenképp kell; ja, és elhozta a szennyest.

Sokat levelezek a csevegőn, ezért ma pl. sokkal később és netről néztem meg a BK-t, mert elfelejtettem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése