2017. december 16., szombat

Szombati ezek-azok

Délelőtt telefonált Zsolti, a bátyám, Miskolcról.
Már nagyon régen nem beszéltünk, azt hiszem, tavaly karácsony óta...:( Én a betegségem miatt nem forszíroztam ezt a dolgot, de ő kétszer is hívott a nyár folyamán, amiket sajnos, nem tudtam felvenni... Emlékszem, egyszer a kemós székben kaptam a nedűt, utána véget nem érően szarul voltam annyira, hogy senkivel nem volt kedvem beszélgetni vagy visszahívni... egyszer meg infúziót kaptam két kemó között, ami után nem lettem jobban.
Na mindegy, most dióhéjban -- mivel mobilhívás volt -- elmondtuk egymásnak gyorsan az ez éves történteket, hát mi tagadás, nagyon meglepődött, és el tudom képzelni, sokkolta is ennyi minden...
Vele sem történtek jó dolgok, ő is volt pár hétig kórházban, úgyhogy én is paff lettem pár vele kapcsolatos dologtól!:(
Cseteltem többek között Katával, Danival, Erikával, Popikával... és még pár olyan emberrel, akik infót szerettek volna hallani rólam, mert hát ugye, a blogot is hiába nyitogatják le mostanában.
A tegnapi pörkölthöz csirkelábat főztem külön és tettem hozzá.

Az Ázsiának döntője volt ma, úgyhogy ennek is vége.
Hajmosás volt, samponnal és balzsammal, helló! :-O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése