2017. december 29., péntek

Rendszerezések

Nyugis nap volt, vakító napsütéssel. Kár, hogy olyan hamar vége van a nappalnak, legalábbis ilyenkor még feltűnőbb, hogy 4-kor már villanyt gyújtunk. A legtöbb napon egyébként olyan sötét van, hogy napközben is villanyfénynél lehet valamit csinálni.

A gépben takarítgattam, mappákat rendeztem, szortíroztam, csoportosítgattam.
Voltak szómegadásos verses játékok, ennek mindig örülök, mert vannak lemerüléses időszakok, hogy egyszerűen nem tudok miről írni, nincs ötletem. Na, a szómegadások időnként olyan kihívások, hogy jöhet ötlet, ihlet. Rossz érzés, mikor hetekig tart az időszakos válság, és az is nagy igazság, hogy ilyen időszakok után az ember mindig nehezebben kezdi újra, mert kijön a gyakorlatból, ha nincs, ami inspirálja.

Késő este megnéztem a NatGeón a Diana: saját szavaimmal című dokumentum jellegű filmjét. Mindig érdekelt Diana története, sokat olvastam róla, s ez kezdetektől folyamatos volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése