2017. október 18., szerda

18. sugár

Beszedtem a megszáradtat, összehajtogattam, megvarrtam, amelyek rászorultak.
Mostam egy újabb géppel, ezúttal fehéret. Amíg teregetni nem kellett, megnéztem a tegnapi Elifet.
Később sütöttem egy hagymás rántottát, aminek több mint felét sikerült megenni valahogy, pár falat kenyérrel.
Kitöltöttem a lakásfenntartási hozzájárulási papírt.
Rábíztam Szilvire a ráeső részt, plusz hogy szedje össze a rájuk vonatkozó iratok másolatait.
Ma valamiért 1 óráig voltak a kölkök iskolában, Szilvinek mennie kellett Bencéért.

Este megint a 22Y-ossal mentem az Augusztáig, onnan gyaloglás a Klinikára.
18.20-ra ott voltam, most igen hamar, 7 körül behívtak. Mikor így hívnak be félkor vagy órakor, akkor pont elmegy a busz, és akkor nagy valószínűséggel sokat kell várni.
Megvolt a 18. sugár.
Most is így volt, jó 20 percet szobroztam a fél 8-as 24-esig.

Otthon valami erőltetett evésszerűség, aztán net, BK, Szulejmán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése