2017. szeptember 30., szombat

Végre szombat

Miki újra elküldte a könyvem javított változatait, majd rábólintottam. Mondta, hogy akkor beküldi a köteles példányt az OSZK-ba, és utána mehet! Még megcsinálja a reklámozós fedelet, aztán majd "megjelenünk".:)
Egyben rendeltem Miki kiadójának repertoárjából 5 db novellás e-kötetet, kisregényt. Mert megkévántam.:) Egyébként is szeretem a kortárs novellákat, meg hadd gyarapítsam a kiadó forgalmát.:)

Csináltam saját magamra egy telegépnyi mosatást. Főleg felfrissíteni néhány, több éve szekrényben álló pulcsit, hosszúujjú pólót.
Megnéztem az Elif 20. részét, a tegnapit.
Bencust elvitték kora délután.
Megsütöttem a két kis szelet harcsát fokhagymásan, paprikás lisztben.
Az egyik -- teljesen magában -- volt az ebédem, a másik a vacsorám.
Még nem igazán érzékeltem az eredeti ízét, de éhes voltam, és egészen biztosan finom volt.
Este megnéztem az X-faktor 5. részét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése