2017. július 7., péntek

Vegetálás

Ma is egész nap csak fetrengtem. Mármint azon túl, hogy megcsinálom a legszükségesebbeket, rendbe teszem magam meg a környezetem, ellátom a macskákat. Egyébként a konyhát már fel sem ismerem gyakorlatilag, nincs miért ott lennem.
Erőltetem az ivást, módjával, pár kortyonként; de ennek is néha rossz vége lesz. A hasmenés alapból mindig megvan, de ilyenkor még pluszban a Nivestim hatása alatti kontrolálatlan játszik. Nem tudnék kimenni, ha nem kötelező... de nem is kívánkozom sehova.
Megnéztem gépről a Szultánát és az új Szépség és a Szörnyeteget, amiben Emma Watson játssza a Szépséget. Ezeket István küldte át.
Aztán megnéztem Szilvi egyik dvd-jét, az Egy nő vagy kettő (Gérard Depardieu, Sigourney Weaver) címmel, aztán a Barátok után megnéztem a Csalétek c. cápás filmet, hogy ne menjen a sok haldoklás a vakok javára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése