2017. június 2., péntek

Laza péntek

Pénteken mulasztásaimat pótolgattam a neten. Blogokban elsősorban, de a fényképeket is feltöltöttem, átmentem rajtuk javítgatásokkal.
Felhívott sógornőm, a kemóval kapcsolatban, hogy vigyen-e.
Én úgy gondoltam és mondtam, hogy a kemóra menéskor szerintem jól vagyok, akkor nem igazán fontos engem vinni. Inkább az egyhetes kontroll az, ami számomra elég gáz, mert akkorára érik be a rosszullét, akkor szoktam haldokolni egy hétig.
Úgyhogy úgy beszéltük meg, hogy akkor majd hazajönnek a horgásztanyájukról jövő hét utáni kedden, s akkor majd újra hív, mert akkor másnap lenne ez az ominózus kontroll a sürgősségi laborral és megvárással.
Még mindig éreztem a megkönnyebbülést, hogy sikerült a héten lerendezni ezt az egész hirtelen készre sikeredett aktív korú felülvizsgálatot. Jövő héten nem biztos, hogy ez ennyire is sima lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése