2017. április 12., szerda

Húsvéti meglepi


Istvántól érkezett ma aranyos meglepi. Egy boríték, amiről azt gondoltam, valószínűleg húsvéti képeslapot rejt.
De nem csak! Volt benne egy 32 gigás pendrive, rajta A mentalista első 3 évadjával.
Nem szoktam tévében nézni, de többször gondoltam rá, hogy jó lenne, ezt pl. szívesen megnézném, csak annyira nem akartam tévéfüggő lenni, mert a reklámok miatt nagyon sok időt elvesz. Elég az a 2, amit nézek.

Szóval nagyon jó kis meglepi volt.:)













KÖSZÖNÖM!:)
Egyébként még este ki is próbáltunk telefonos közvetítéssel, hogy felmásolom a gépemre is, és megnézzük, hogy hogy megy tv-ről, beledugott pendrájvról. Így sikerült felfedezni, hogy még sincs jól összerakva, kis részletek láthatók csak. Úgyhogy ő még távránézéssel a gépemben megcsinálta, összerakta a sorozatot, én pedig újramásoltam a pendrájvra. Tehát elvileg nézhető lesz most már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése