2017. április 2., vasárnap

Félix, receptek, békás kihívás

Vasárnap kialudtuk magunkat, én majdnem 10-kor ébredtem, Szilvi meg jóval később adott életjelet.
Még mindig szokatlan drén nélkül, még mindig keresném, bele ne akadjak, még mindig biztonságba akarom helyezni, mielőtt bármit is tennék.
Mi tagadás, ez most jólesett.
Fraxiparon tegnap is, ma is megvolt, telefonhívások anyám, István által ide-oda, Dani volt Félix-hozásilag. Sajnos, most is olyan akció van, amikor nincs áru a készleten. Akkor érvényes az akció, ha hárommal osztható számú négyes csomagot veszel, akkor 2 után a 3. ingyen van.
Sajnos, nem jött össze, mert nem volt áru, de muszáj volt Félixet hozni, tehát Dani hozott 4 db 12-es dobozt. Plusz kiváltattam vele a maradék receptjeimet. Így vagy 11500 Ft-om fájta az akciót, de muszáj volt.
Olvastam is, miután a Radnóti-fényképekkel kész lettem, az Erzsi cicával folytattam tovább.:)

* *

Fogjunk békát!
deaxx kihívása, 101.-ként vettem rajta részt.


A békák a kedvenc állataim :) Még nem láttam ilyen kihívást, de ha mégis lenne, szóljatok! 
A kihívás teljesítéséhez egy békát kell „fogni”. Olvasásokat a kihívás kezdetétől fogadok el, teljes dátummal. Újraolvasást elfogadok.
Kérnék 
– Én és a könyv linket;
– Egy békás idézetet az adott könyvből.
Csak maguk, a kifejlett állatok érnek, tehát 
– nem számítanak a tárgyak, ennivalók, növények stb. (pl. csokibéka, békalencse) ;
– nem számít, ha egy ember kapja a béka nevet akár sértésként, akár becenévként (pl. A kávék költője c. könyv Békája);
– nem számít, ha valaki kígyót-békát összehord;
– nem számítanak az ebihalak sem.
Békák helyett elfogadom a varangyokat, unkákat is. :) Az idézetben mindenképpen szerepeljen az egyik szó a háromból.
Kép és kitüntetéskép forrása: tumblr / google
Jó békavadászatot mindenkinek! :)

Nem volt szó róla, hogy mesekönyv nem vihető és oldalszám sem volt meghatározott, ezért
            Beatrix Potter: Pecás Jeremiás kalandjai
című mesekönyvét vittem.

Megkaptam a 309. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése