2017. március 15., szerda

Szándékos pihenőnap

Ünnepnap, melyből egyébként nem sokat észleltem. A gyerek itthon volt, s mivel hót takony volt és köhögött, nem sokat láttam. Feküdt, aludt, tévézett.
Szilvi kiírta nekem a műsorból az olyan filmeket, amikről tudja, hogy szívesen megnézném, e téren tökéletesen megbízható egymásban az ízlésünk, mert egyfajtákat szeretünk.
Jó is volt ez így, mert míg ezeket a filmeket néztem, nem állandóan a bajomon járt az agyam.
Délelőtt a Meseautó újabb kiadását néztem, bár már láttam, de ez a film, akár a régi, akár az új, mindig "jólesik".
Kora du. az Ízek, imák, szerelmek 2010-es filmet néztem Julia Robertsszel, este pedig A szív bajnokai (2009) Sandra Bullockkal.
Ezután szinte zsinórban egy másik adón szintén Sandra Bullockkal a Gravitáció (2013) c. filmet néztem meg.
Gyakorlatilag kivételesen ellustálkodtam a napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése