2017. március 1., szerda

Hamvazószerda

Ma hamvazószerda.
Kezdődik a nagyböjti időszak.
Nagyanyám szavaival: fúnak a bűtti szelek, jányom!
Attól, hogy nem beszélek róla, folyamatosan belém állva az ideg, hogy uram atyám, mi vár rám holnap... tényleg ritka alkalmakkor megy csak ki a fejemből.
Rossz felébredni, mert szinte azonnal eszembe jut ez a kikerülhetetlen, elkerülhetetlen dolog.
Ma estefelé úgy döntöttem, elmegyek a ma esti, konkrétan a hamvazószerdai misére. Talán némileg nyugtató lesz számomra.
Így is történt. András atya tartotta a misét, nem voltunk sokan, nyugodtan leülhettem volna, de valamiféle régi berögződött pániknyavalya ettől legtöbbször visszatart, pedig egyre kevésbé tudom már végigállni a miséket.
Nagyon-nagyon fáj a hátam, s most a lábam is fájt, de kitartottam.
Lényeg, hogy figyeltem is, meg is nyugtatott a dolog, és hamvaztam is.
Talán bátrabban merek nekivágni a holnapnak, nem mintha ettől bármi is változhatna...


Nagyon vártam ma a postást, hisz elseje van, de mivel 28-as volt a hónap, biztosan ezért nem jött az fht.-m.
Pedig jó lett volna túlesni, mert holnap elmegyünk mindketten délben, pont a postásidőben leszünk oda...

1 megjegyzés:

  1. Szükség van sürgős hitelre? Ön debitban van, vagy kölcsönre van szüksége? Van rossz hiteled? Szüksége van arra, hogy hitelt adjunk az embereknek, annak ellenére, hogy rossz és rossz hitelt kapott. Hosszú és rövid időtartamú üzleti és személyi kölcsönöket adunk ki. Hitelprogramunk gyorsan és megbízhatóan alkalmazható, és azonnali visszajelzést kapunk. Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben: (vincenzomassimiliano72@gmail.com)

    Hitel ajánlat.

    VálaszTörlés