2017. február 23., csütörtök

Birtokos jelzős szószerkezet címes kihívás

Valaki(mi)nek a valami(ki)je
lapkasajt kihívása, ahol nem kevesebb, mint a 200. jelentkező voltam.


A feladat:
Olvass el egy év alatt 10 olyan könyvet, amelynek a címében birtokos jelzős szószerkezet van. Azaz: valaki(mi)nek a valami(ki)je.
Például: A Gyűrűk Ura, Az éhezők viadala, Harry Potter és a bölcsek köve, A szürke ötven árnyalata, Trónok harca, Az ember tragédiája, A kőszívű ember fiai, Szent Péter esernyője stb.
Teendők:
– Nyomd meg a Részt veszek gombot!
– Az olvasások a KIHÍVÁS KEZDETÉTŐL (2016. febr. 27-től) számítanak!!! Újraolvasás ér.
– A 10 könyv olvasását hozzászólásban hozd egyszerre vagy külön-külön (feljegyzem).
– A könyveket tedd fel a POLCra! (link)
Jó olvasgatást! ;)

A következőket vittem:
     1. Mette Jacobsen: Minou szigete
     2. Teleki Anna: Egyetlen szó ára
     3. Mary King: A szerelem gyümölcse
     4. Bonny Becker: Medve látogatója
     5. Gerda Green: A karlócai szellemház titka
     6. Móricz Pál: Hortobágyi Dely Mátyás kalandos élete
     7. Vida Péter: A magyar vidék kincsei
     8. Egri Zsanna: Szilvia arab világa
     9. Tóth-Hekkel Arany: Vándorutam piramisa
   10. Beatrix Potter: Péter Nyuszi kalandja
   11. Kamarás Klára: Álmok asszonya
   12. Jeff Kinney: Egy ropi naplója
Néhánynak szöveges értékelése is volt, ám itt nem kérték. Viszont még vagy 8-at biztos tudtam volna még vinni, csak egy szerzőtől nem akartam többet.
Megkaptam a 300.!!!! plecsnit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése