2016. december 8., csütörtök

Újabb antológia :)

Mikor Popika itt volt, 6-án, du. jött a postás, és ő hozta ez évben a 4. antológiát, melyben megjelentem, illetve annak tiszteletpéldányait, ami 4 db volt.


A könyvben négy versem van, köztük egy haiku. Így adott ki pontosan a felhívásra két oldalt a jelentkezésem. Hátul még minden szerzőről van egy bemutatkozás, itt fotó nélkül, s ebből még hiányzik a két utolsó e-könyvem, mivel az antológia hamarabb kezdett készülni, mint az e-könyveim.
Kérték, hogy amint megkapjuk, minden szerző küldjön magáról egy antológiával együtt készült fényképet. Ezt szerencsére késedelem nélkül megcsináltattam Szilvivel, amint hazajöttem a Mikulás-vonat utáni esti sétámról, melyen kikísértem Popikát a buszhoz.
Szilvi jó sok fotót készített, nyilván, hogy valamelyik csak jó lehet.
Mert már azért nem úgy van, hogy bármelyik fotó jó rólam, bizony, nem.
A végén ezt küldtem el, s fel is került a lista oldalára több más szerzőével egyetemben.


A könyvben szereplő anyagom:


Remélem, nem az utolsó antológiám még.:)


Egy már hiányzik, amelyik gazdája Popika lett.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése