2016. december 4., vasárnap

Ősz színei kihívás

Az őszi falevelek színei
bookworm1227 kihívása, 88. résztvevője voltam.
Az egész kihívás intervalluma másfél hónapnál kicsivel több...


Mivel nagyon szeretem az őszi tájakat és az őszi falevelek színeit, gondoltam létrehozok egy ehhez kapcsolódó kihívást. Feltételek: 
– Nyomd meg a „Részt veszek” gombot!
– Olvass el egy olyan könyvet, amelyiknek a borítója: 
   1. vörös/piros VAGY narancssárga,
   2. sárga VAGY zöld,
   3. barna VAGY sötétlila.
Összesen tehát 3 könyv kell a teljesítéshez. Mind a három csoportból szükséges egy szín a teljesítéshez. A színek a borító nagy részét tegyék ki.
Az olvasások a kihívás kezdetétől érnek. Minimum csillagos értékelést kérek, és egyperces olvasások nem számítanak. Kukacoljatok, amikor hozzátok a teljesítéseket.
Jó olvasást!:)

1. Piros: Diana Soto: Az ártatlan bűnös 
2. Sárga: Nemere István: Szép lövés volt, drágám! 
3. Barna: Móricz Pál: Hortobágyi Dely Mátyás kalandos élete
Természetesen mindhez szöveges értékelést vittem. Megkaptam a 292. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése