2016. december 2., péntek

Dekorációk

Kiraktam, majd felraktam a saját adventi vásári cuccaimat:



 

 
Meg a Macskaságok matricáit:
























Az utolsó két képhez hozzátartozik, hogy azok is konnektorokhoz, kapcsolókhoz lettek volna készítve, de nálunk látható helyen nincs annyi, amennyi a készlet volt. Így aztán, mivel Honesty egyik kedvenc helye az erkélyajtó előtti fekvőkén van, azt a cseppnyi hosszúkás falrészt, ami egyáltalán a szekrény és ajtó között látszik, azt természetesen minduntalan kikaparja a jószág... Többször lefedtem már az eredeti tapétával, de újra kaparja. Lefedtem öntapadós fatapétával, kétfélével is. Előbb volt a világos, de azt is átkaparta...
Most úgy csináltam, hogy a felső, mivel az nem volt kaparva, az alatta lévő részt egyszerűen kivágtam, mert már csak azért is kapar, mert nem vékony a réteg. Tapétástól leszedtem ott a pucér betonig, és a nemrég vett sötétebb fatapétával megpróbáltam újraragasztani. Hogy nézzen is ki valahogy, odaraktam a hiányzó macskaságokat... Kíváncsi vagyok, meddig hagyja békén őket.
Egyébként a felső kép is az ágyam fölött van, a hermelines hölgy alatt. Honesty ott is elkezdett valaha kaparni, ott is kipótoltam saját tapétanégyzettel, tényleg alig látszott, hogy ott valami folytonossági hiány van. De felfedezte, és újra kaparni kezdte! Most oda ragasztottam ezt a kétféle macskát. Igaz, hogy az első fejjel lefele kapar, úgy látszik, de mivel iszonyat nehéz volt leszedni (darabokban!) az alsó ragasztós részről, és úgy kellett sok darabból összetákolni, ez már így sikerült, és nincs az az isten, amiért újra leszedném, hogy fordítva ragasztgathassam fel...

1 megjegyzés: