2016. szeptember 6., kedd

Keddi várakozás

Ma úgy volt, hogy Vali újból hoz egy munkát, melyet tegnap említett, és már hozta volna, ha az áramszünet miatt ki tudta volna printelni. Azt mondta, hogy ma 5 körül megpróbálja hozni, de nem tudja az időpontot biztosan, mert lehet, hogy be kell pótolni az áramszünet miatt elmaradt munkát, még a kezelésére sem igen tud elmenni.
Hát, ez így is lett.
Viszont írhatott volna legalább egy sms-t, mert lentre felöltözve vártam egész 4-től este 9-ig. Akkor kérdeztem már rá sms-ben, hogy várható-e még...
Persze már nem kaptam választ, majd másnap, hogy elnézést, sokáig bent volt ma az előző napi áramszünet miatt. Semmi gond, mondtam, hiszen nekem nem sürgős, csak azért jó lett volna nem feszengve tölteni az egész délutánt-estét, hiszen így az ember nemhogy elmenni, de még egy hajmosásnak sem mer nekivágni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése