2016. szeptember 19., hétfő

Hétfői jó dolgok

Megérkezett az utolsó munka ára, 15 ezer pénz utalva, melyre két napot irányoztak elő. Ezzel együtt már van ebben az évben ettől a cégtől 13 nap alkalmi egyszerűsített foglalkoztatottságom. Ha készen lesznek az iratok, Vali elhozza.
Egyúttal felhívott unokatesóm, hogy hogy állok ezzel a munkával, mikortól jelenthet be.
Mondtam, hogy tudtommal készen vagyok péntekkel bezárólag. Örömmel veszem, ha bejelent, pláne, ha ő kínálja fel.
Hiszen a napokra legalább annyira szükségem van.
Beszéltük azt is, hogy október elején fogok-e tudni menni a TÁG-ba számlát írni. Mondtam, hogy természetesen. Végül is tényleg ez a legkevesebb.

Örvendetes dolog volt ez az utalás is, mert most már, ahogy összeraktam a különböző dobozokban maradványos Félixeket, kb. erre a hétre van még kosztja Honestynek. Ha akciós, ha nem, akkor is vennem kell. Idegesít, ha már vége felé tartok.
Ezért is örültem a múlt pénteken, mikor Dani hozott nekünk 2 almot is, nekem az óriási segítség. Kétszeri banyatankolással és főleg lépcsőn, félkeréken felhúzással járna, és a két alkalom 3,6 km séta, ami önmagában nem baj, csak végigpánikolom amiatt, hogy hogy fogom majd a lépcsőn felhúzni...
21-éig elvileg Félix-akció van a Tecsóban, egyszer már nem sikerült, mert nem érkezik áru és "ők nem tehetnek róla"... holnap még megpróbálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése