2016. augusztus 26., péntek

R betűs szerzők kihívása

R betűs írók köre
a Neoly által átvett kihívásnak, 440.-ként vettem részt benne.


Sziasztok!
A feladat egyszerű: olvass el 4 könyvet, amelyeknek íróinak vezetékneve vagy keresztneve R betűvel kezdődik.
FONTOS, hogy: 
– az olvasások csak a kihívás kezdete után érnek (újra is olvashatod a könyvet);
– egy írótól legfeljebb csak 2 darab (!!) könyvet fogadok el;
– értékelést is kérek, ami minimum 4-5 mondatos legyen.
Kérlek benneteket, hogy a könyveket az alábbi polcra helyezzétek: (polc linkje)
Ha nincsenek fent a könyvek, nem tudom elfogadni a teljesítésedet. Köszi!

Jó olvasást! @Cassy 
******************************** 
Update: Csak teljes dátummal fogadom el az olvasásokat (nap, hónap, év)! 
Update2: Kérlek, egyben hozzátok a teljesítéseket! 
******************************** 
UPDATE: 2016. 03. 31.-én átvettem a kihívást, ezentúl engem @Neoly kukacoljatok. A szabályokon nem változtatok semmit, de a polc mostantól nem kötelező. Jó olvasást! :)

* *
Ez kicsit nem jött egyből össze, tavaly nyár óta kellett meglenni a 4 R betűsnek, és örültem, mert látszatra meg is volt -- a dátumot figyelve Radnóti Miklósné Naplója már utána volt a kihívásnak -- de elnéztem, mert csak a vége, illetve a befejezése esett a kihívás utánra... hiába, amit fél évig olvasott az ember... Itt meg a kezdete számít. Tehát keresnem kellett olvasásra egy 4.-et olvasásra, ha már a másik három jó volt... Miután összejött, a következőkkel teljesítettem:
     1. Rebecca Red: Lidérces legendák 
     2. Rose Woods: Egy új esély 
     3. Radnai Annamária (Annmary)
     4. Rebecca Winters: A gyémántnál becsesebb
Megérkezett a 288. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése