2016. augusztus 22., hétfő

Konkrét könyv olvasásának kihívása

Janina13 vette át elődjétől az
Olvassuk el Clélie Avit: Itt vagyok c. könyvét című kihívást.


Nem találtam még ehhez a könyvhöz kapcsolódó kihívást, de ha mégis lenne, kérlek, szóljatok és törlöm! 
A feladat nagyon egyszerű, a kihívás ideje alatt olvassuk el Clélie Avit: Itt vagyok c. könyvét!
Szóval: 
– Az olvasásokat csak a kihívás kezdetétől fogadom el, feltétlenül nyomd meg előtte a Részt veszek gombot!:) 
– Ha elolvastad, hozd el a teljes dátumos olvasási linket (vagy az Én és a könyv linket).
– Írj néhány mondatos véleményt a könyvről!
Jó olvasást kívánok hozzá! :)

***

Még nem tudtam a kihívást, mikor mindenáron megszereztem a könyv olvasási lehetőségét, és számomra letehetetlen. Nem kell nekem akció, fantasy, akármi; újból meggyőződhettem, hogy ezek és a hasonló, akár thrillerszámba is elmenő pszichés-mentális témák azok, amelyek padlóig nyűgöznek.
Nagyon-nagyon tetszett.
Beteszem a szöveges értékelésem is:

* * * * *Értékelésem
>!
Nagyon-nagyon bejött, a legmagasabb szinten tetszett nekem ez a könyv. Mindig is a lelki, pszichés eredetű, egyben emocionális témák voltak a kedvenceim legtetején. Ez nem horror, nem krimi, nem akció, nem fantasy, nem követik benne pörgős események egymást, mégis… nekem az ilyen könyv a csúcs. Lenyűgözött, hatása alatt voltam, vagyok, leszek. Méltán, teljes joggal lett nyertes a könyv. Gazdagabbnak érzem magam általa. Nem sorolom az okokat, a miérteket, sokan írtak olyan értékeléseket, melyek ezeket részletezik, én csak ismételnék. Számomra egyszerűen nincsenek szavak, csak boldog vagyok, hogy olvashattam.
Tök véletlenül szerintem a gyorsaság, de azonnal megkaptam a 287. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése