2016. augusztus 8., hétfő

Hétfőre befejeztem az ittlévőt

Hétfőn befejeztem az itt lévő lexikon szöveggondozását L-lel bezárólag. Mivel az L-et a K előtt megolvastam, ezért lényegében a K-nak az utolsó harmada maradt.
És mivel Vali ráérzett, mikor bekapcsoltam a gépet, rá is kérdezett, hogy hogy állok. Azt írta, elsősorban a lejelentés, a papírozás miatt kérdi, mert azokat jó lenne, ha kitölteném. Mondtam, hogy már az átnézés van hátra, aztán kész vagyok. Úgyhogy megállapodtunk, hogy szerdán du. 5 körül itt lesz az anyag további részével, kicseréljük a munkát (mint Danival a ruhát szoktuk...:)), és megírom-kitöltöm az Egyszerűsített szerződés rám eső részét.
Még nem voltam vele tisztában, hogy ha még most leszek lejelentve, és még a munka másik fele hátravan, viszont csak 3x5 nap alkalmi munka végezhető ebben a státuszban havonta, akkor hogyan is lesz ez. Most 15 nap, és mivel lesz ennél több lesz, ezért a jövő hónapra is jut, vagy hogyan is?
Gondoltam, majd tisztázzuk, ha eljön a szerda.
Addig is pillanatnyilag nagyon örültem a végzésnek, és úgy örültem, hogy egy napig, holnap azt csinálok, amit akarok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése