2016. július 11., hétfő

Életem első könyve kihívás

Életem első könyve
Blissenobiarella kihívása, 184.-ként futottam neki.
Ezt természetesen bárki tudja teljesíteni, hiszen mindenkinek volt egy első könyve...
Igaz, hogy mint kiderül, nem a tényleges, első, kibagadozott leporellók tömegére, pároldalas lapozgatós könyvre gondolt a kihívó, hanem arra, hogy melyik volt az első olyan komolyabb könyv, ami megszerettette az emberrel az olvasást -- tehát egyfajta mérföldkő az olvasó ember életében.


Mit olvastál életedben először?
Azokra a könyvekre és történeteitekre vagyok kíváncsi, amelyek megszerettették veletek az olvasást, amit legelőször olvastatok el saját magatok szórakoztatására.
Tehát kötelező olvasmány vagy mesekönyv, amit a kistesónak olvastatok, nem játszik.
Feladat:
- Nyomd meg a Részt veszek gombot!
- Küldj egy olvasási linket kommentben, és írd meg, hogyan akadt a kezedbe a könyv. 
Ha ezek megvannak, akkor tiéd a plecsni! 
– 
Bár általában minden nap fent vagyok a molyon, a kihívásokkal nincs mindig időm foglalkozni, ezért általában hetente egyszer zöldítek. Ha már két hete nem reagáltam, valószínűleg elsiklottam a hozzászólás felett, ilyenkor szóljatok. 
Jó nosztalgiázást! 
Üdv, Blissenobiarella

*

"Életem első olyan könyve, melyet elsős koromban, téli szünetben saját szándékkal elolvastam, az
       Szepes Mária: Pöttyös Panni és Kockás Peti naplója
volt. 1964 karácsonyára kaptam, így akadt a kezembe. Voltak előtte leporello gyerekkönyvek, de azokat nem számolom bele – itt a Molyon ugyan évszámosan jelen vannak, de mint számottevő, az a fent jelzett. Természetes, hogy az 1962-es kiadásra gondolok, de a könyv azóta rengetegszer megjelent. 
Onnantól kezdve hajtottam igazán a rendszeres olvasásra."
Ezek után megkaptam a 279. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése