2016. június 1., szerda

Újjászületés antológia

Meglepetés:
Megérkezett az Újjászületés 2016. antológia, melyre pályázatot írt ki a Dél-Alföldi Művészeti Kapocs Alapítvány, és a nyertes írások kerültek az antológiába. Szerintem írtam erről a pályázatról, és hogy bekerültem. Talán a verset is feltettem akkor, de lehet, nem nagy baj, ha most is felteszem...
Az érdekesség benne, hogy a vers nagyon kevéssel, de előbb készült el a pályázati kiírás címén ráadásul (micsoda véletlenek vannak -- mert senki ne mondja, hogy ez nem az!), és épp akkoriban jelent meg a Poeton is -- így hát pályáztam vele.
Ezek szerint nyilván megjelent, és már meg is érkezett kedvenc zöld színemmel az antológia, mely nem mondható épp vaskosnak.:) Ez a 28. antológia, ha a verses fotóalbumot és a negyedéves folyóiratokat is beszámítom.


Azért szerepelnek benne ismerősök -- nem rossz társaság alkotja a tartalomjegyzéket.:)
Kettő is jött, mert rendeltem belőle Istvánnak is (puff, meglepetés lelőve).


*

Jószay Magdolna:
Újjászületés

Egyedül fekszem kórházi ágyon,
mélázom: ez még létezés?
Vagy túlléptem volna bizonyos határon,
s ez valahol... másutt ébredés?

Szemem még zavarja, égeti a fény,
szemhéjam szelíden rebben,
emlékszem egy kézre homlokomon, tény,
valaki törődött velem.

Némán sikoltok: élni szeretnék!
Hagyom, hogy lelkembe tépjen,
felülbírálok, máshogy látok mindent,
az életért küzdök ott mélyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése