2016. június 10., péntek

IndyCat 800

Az Indy Catnél elértem a 800-at. Hasonlóan a másik 4 kedvencemhez, itt is van, amikor 2-3-4 játék is lemegy egyszeri alkalommal, de van, amin hetekig ülök napi kétszer lejátszva az 5 futamot, és szinte lemondóan -- de tudom, előbb-utóbb úgyis sikerül. Most is így lett.
Egyébként a baglyos változatát, bármilyen nehéz is, imádom.
A falósejteket viszont minden játéknál rühellem, azaz borzasztóan helytelenítem... de hát nyilván, ha túl egyértelműek és egyszerűek lennének a szintek, nem lenne kihívás azoknak, akik felnőtten is szeretnek játszani.:)
Itt vagyok a nagy kerek előtt:


És úgy 3 nap múlva -- hipp-hipp-hurrá!! Sikerül. Alig tudtam a fanfárokat lehalkítani.


Bizonyíték, hogy elkezdhettem a következőt...


És itt vannak ezek a cukik... két játék közben aranyos cicás képeket láthatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése