2016. május 1., vasárnap

Anyák napjára -- jómagam

Következő anyák napi bejegyzésem, hogy én miket kaptam:
Először is Danitól a már említett állatos kaparóapparátust, mely az Aldiban volt akciós és így már megfizethető. Dani megkérdezte, nincs-e rá szükségünk, mikor mondta, mennyiért, mondom, oké. Megvette, hazahozta, és nem engedte kifizetni -- megbeszéltük, hogy akkor ez anyák napi ajándék, oké? Megegyeztünk.


Aztán -- következő bejegyzésemben részletezve -- anyámnál mégis kaptunk mindhárman, anyák (anyám, én, a testvére) egy-egy tulipánt. A napján, és tényleg hozzátartozott az ünnephez. Dani anyámnak egy mobilkártya-feltöltést is eszközölt közben korábban, épp ezért ahhoz is úgy érezte, a napján mindenképp tartozik egy virág -- Szilvi meg azért kapott, mert... ő is anya. És neki az iskolában készített dolgokon kívül -- melyek nagyon sokrétűek és szépek ugyan, de -- nincs olyan apa, aki gondoskodna a gyerektől anya számára kapandó virágról... úgyhogy Szilvi is meglepődött rendesen.



Aztán Szilvitől is érkezett az anyámhoz való indulás előtt egy ajándékcsomag.
Benne a fő ajándék egy felnőtt színezőfüzet volt (de régen szemezgetek már ilyennel, ráadásul macskásat még sosem láttam, különben nem biztos, hogy eddig ellenálltam volna neki...), de voltak benne táblacsokik, pilótakeksz, kesudió, egy falidísz: háncskalapba beültetett moncsicsi:))), na meg nem elfelejtendő a baglyos szélforgó...



Itt pedig már a Dani virágjával együtt:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése