2016. április 17., vasárnap

Irodalmi Ki mit tud

Ezek a verslistás, belső irodalmi fejtörők általában vasárnaptól vasárnapig tartanak.
Nagyon színvonalasak, általában több óra kutatómunkát is igényel több vonalon.
Nem szoktam itt beszámolni minden pályázatról külön, csak amelyik érint engem is valamilyen formában. Pl. nyerés.:)
Ez többek szerint igen nehéz volt és kettőnknek sikerült jó megoldást beküldeni, de mivel egy nyertes van, így logikusan most nem 15, 20, 30, hanem 50% esélyem volt. Ééééééés... most sikerült!
Engem húztak ki, nyereményemet (könyv) is eldöntötték már, melyről majd írok fotóval, ha megérkezett.
Amúgy mindig örülök, bármit nyerek, de most különösen örültem neki, mivel régről ismerem az írónőt az AMF-időszakból, szerintem novelláskönyv lesz.:)

Itt látható a Költészet napja tiszteletére is rendezett Vasárnapi irodalmi fejtörő alapverziója:


...és itt látható a megoldott változatom:


Képként mentettem le az oldalt, remélem, valami látszani is fog, ha kimegyek szerkesztési módból. Mert itt nem lehet kiszámítani, mi és milyen formában, nagyságban fog látszani, mivel a blog webes kinézete sokkal keskenyebb. Ezért itt elférne a kép nagyobb változatban is, de félő, hogy a blogkinézetben nem fog... na majd látjuk.
Kipróbáltam: nyilván a fotókra kattintva abszolút jól láthatóak, olvashatók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése