2016. április 28., csütörtök

Egyszavas című kihívás

Egyszavas címek
néven fedeztem fel egy Moly-kihívást, Sims24 jóvoltából, melyen 235.-ként vettem részt, ahhoz képest, hogy még vagy 5 hete indították -- nyilván igazán könnyű kihívás.

Szia! 
Ez az egyszavas címek kihívása. Az a lényeg, hogy olvass el egy egyszavas című könyvet. Mi nem jó? 
- Kihívás kezdete előtti olvasás;
- sorozat alcíme (pl.: Szent Johanna gimi – Egyedül);
- angol cím nem számít bele, tehát angol szöveg – magyar cím az elfogadható. :) 
- Amennyiben szerepel a sorozat száma (pl. sorozat: 1. -- az attól még jó). 
- Műfaj-meghatározás nem számít bele (l.: Tóték [Színdarab])

Nekem e bő hónap alatt 3 db egyszavas című olvasmányom is volt, minddel jelentkeztem:
      Danielle Steel: Kakukktojás
      Anita Weaver: Felismerés
      Sally Hunter: Exitus.
Megkaptam a 274. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése