2016. február 7., vasárnap

Vasárnapi dolgok


Ma Balázs-áldás volt azok számára, akik 3-án nem tudtak a Balázs-napi misén ott lenni.
Ezt, ha lehet, véletlenül sem hagynám ki. Annyi bajom van, hogy ártani biztos nem árt egy Balázs-áldás!
"Szent Balázs püspök és vértanú közbenjárására őrizzen meg téged Isten a torokbajtól és minden más betegségtől. Az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen."
(A képek a netről valók.)



*

Este Dani jött el, miután délután anyámnál volt. Berakta a nemrég vett, hozatott fát a kamrába, és segített ezt-azt. Közben anyám főzött, megetette, és küldött vele nekünk is kaját: savanyúkrumpli-főzeléket és sült csirkét hozzá. Dani elhozta ezeket, plusz majdnem 3 heti szennyest. Azt hiszem, menni fog vagy 3-szor a mosógép...
Én kezdtem el már aggódni, hogy mi van vele, már jópár napja nem láttam sehol jelét, és mint minden anya, eleinte még semmi, aztán egyre jobban belelovalom magam a legrosszabb gondolatokba: biztos magas lázas, nincs, aki ránézzen... vagy valami baj érte... Jaj. Nem szeretem, ha több napig semmit nem hallok felőle.
Mindig is hagytam élni, főleg felnőtt korában már, külön lakik, dolgozik stb., de azért... mégiscsak anyának a kisfia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése