2016. február 10., szerda

Baglyos kihívás

A következő kihívásnál természetesen elsősorban a bagoly ragadott meg: természetesen túl sem élem, ha nem vagyok birtokosa egy baglyos plecsninek. Így elég meghatározott időn belül találnom kellett egy olvasást, melyben valamilyen úton-módon szerepel bagoly...

Bagolygyűjtemény
Heléna kihívása, melyen 245. résztvevő voltam.


Imádom a baglyokat! :) Láttam, hogy volt egy ilyen kihívás, de az már lejárt, ezért gondoltam, hogy létrehozok egy újat. A lényeg, hogy olyan könyveket kérek: 
– aminek a címében szerepel a bagoly szó; vagy
– a borítóján szerepel bagoly; vagy
– valahol a szövegben említenek egy baglyot (ebben az esetben idézetet is kérek).
Olvasási linket kérek, értékelés nem fontos, bár szívesen olvasom.:) 
A könyveket tegyétek fel a polcra, és megy is a plecsni :)
Felmerült egy kis félreértés, és ezért elnézéseteket kérem. 
A teljesítéshez elég egy könyv olvasása; a lényeg, hogy a három feltételből valamelyik teljesüljön.
(Polc linkje.)

Gerda Green: A kék macska c. könyvét hoztam, melyben említik a baglyot. Szöveges értékeléssel. (Mármint azzal hoztam.) A polcon még nem volt, szerencsére; valamint idézettel teljesítettem a kihívást.
„Valami susogás-huhogásfélét hallott a feje felett, ami lehetett bagoly, de lehetett valami más is.” 

Megkaptam a 272. plecsnit:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése