2016. január 14., csütörtök

Egy publikálás online folyóiratban

Megkerestek a Comitatus irodalmi folyóirattól, hogy küldjek be vagy öt verset, mert szeretnének egyet kiválasztani a folyóiratba. Mivel az egész meghívásos alapon van, ezért nem kell terjesztenem (vagyis nekem is hívnom másokat). Rákérdeztem témákra, műfajra, terjedelemre -- nem voltak korlátok és különösebb instrukciók.
Ezt a két versemet választották ki: Márciusi hangulat és Éjszaka-haikuk címmel. (Itt persze van némi bajom, mert az én eredeti verscímem e fenti, és itt elrontották. Nem zavarna az Éjszakai haikuk sem, ahogy variálták, csakhogy éppen akkor NEM kell kötőjel...)
Nem volt épp ellenemre.:)


Még csak elvileg, de remélhetőleg gyakorlatilag is lesz egy nyomtatott kiadvány is februárral bezárólag, oda az Éjszaka-haikukat választották be. Nyomdai hozzájárulásként fizettem 2500 Ft-ot, ebben benne foglaltatik a szerzőknek 1 példány. (Majdani megjelenés esetén rendeltem még egyet, az már csak 1800 -- mivel Istvánnak igyekszem minden publikációmból adni.) Majd beszámolok, ha meglesz.:)

2 megjegyzés:

  1. Ó, nagyszerű hír!

    Egy közvetlen linket azért érdemes lenne berakni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez még most folyamatban van, most válogatják a szerzőket.

      Törlés