2015. október 28., szerda

Lomtalanítás

Lomtalanítás volt, ami kétszer van egy évben. Sokszor felgyűlnek dolgok és alig várjuk; most egyedül a rossz állóventilátor miatt vártam már nagyon a lomtalanítást, mert valójában nyár eleje óta feleslegesen foglalja az amúgy is nagyon kicsi helyet. Lehet, hogy meg lehetne javíttatni, de hova cipeljem úgy mégis, gyalog? Nincs ismerősöm, meg azt sem tudom, hol van ilyen "szerelde"... ahonnan meg esetleg hozhatom haza, mert "fogyóeszköznek" titulálva úgysem foglalkoznak vele.
Úgyhogy csütörtök reggel 7-re kellett lehordani a cuccosokat, valójában utólag eszméltem rá, hogy miért volt a környéken lesben annyi kreolbőrű egyén, valahogy több, mint szokott -- mikor pl. őszt fotóztam vagy a Tescóba mentem. Hát mert a Tócós nem kicsiny terület, s most hetek óta lomtalanítások vannak, igazság szerint nem egyszerre csinálják, hanem részenként, úgyhogy most ilyenkor hetekig ez megy. Ezért volt az, hogy múltkor Tescóba menet kicsit arrébb egész ülőgarnitúrák, csomó csempe, kád stb. volt lomtalanítva, és minden ilyen kupacnál válogató, dobálgató, cuccőrizgető komplett családok ügyködtek.
Hát most konkrétan kedden este, amikor Dani feljött -- szennyest hozni és tisztát vinni, valamint kajákat adtam neki --, akkor egyúttal kezébe nyomtam, hogy vigye már le a ventilátort, de ne vigye ki a parkolók melletti szabad füves prérire szegényt, hanem csak állítsa ide a konyhaablakunk alanti (földszinti) szeméttároló elé.
Ez meg is volt.
Másnap még nem volt elhordás, csak csütörtökön reggel 7-re kellett befejezni, de már szerdára virradóra NEM volt ott a ventilátor. Remélem, sikerül nekik megcsinálni és működtetni, akik elvitték...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése