2015. augusztus 30., vasárnap

Ez évben 30 könyv 150 felett

30 könyv 2015-ben
Balu_Markella kihívása, 463. résztvevőként abszolváltam. Újból megállapítottam, hogy jó sokan vagyunk itt, és ez csak egy töredék, aki részt vesz kihívásokon...


Sziasztok! 
Szerintem évente mindenki elolvas legalább 30 könyvet, szóval ez egy egyszerű kihívás (szerintem). 
Szóval… 
Teendők: 
– Nyomj rá a részt veszek gombra 
– Olvass el 30 könyvet (2015. jan. 1-jétől fogadom el az olvasásokat, min. oldalszám: 150.
A képregényeket-mangákat NEM fogadom el).
– Hozzászólásban linkeld be az olvasásokat.
– Vedd át a plecsnit.
Legyetek szívesek, hozzászólásban kukacoljatok. 
Sok sikert! :)

Közben már 45-nél tartok (voltak évek, mikor több is volt már ilyenkor, sőt!), de most több olyan könyv is volt, amely nem érte el pár oldal híján a 150-et, így külön polcot csináltam csak az olyanoknak, melyek okvetlen több oldalszámúak.
Megjött a 246. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése