2015. július 29., szerda

Anyámhoz nyugiban


Talán a számomra sokkal kellemesebb időjárásnak, talán a kevesebb cipelnivalónak köszönhetően ma nagyobb vitalitással mentem anyámhoz. Nem voltam olyan fáradt, nem éreztem magam olyan sz@r gyengének, mint elég sokszor.
Ennek köszönhető, hogy volt erőm útközben is fotózni, és elcsodálkozni kedvenc helyeimen, jól bevált útvonalamon.





































Azért anyámmal meg is állapítottuk, hogy ha nem fújna a jó kis (nem meleg!) szél, és nem lenne itt-ott borongós, akkor rohadt meleg lenne most is. Igazándiból útközben is csak az árnyékban volt kifejezetten jó, hűvös érzés, de ez is valami; hiszen az elmúlt hetekben árnyékban is ugyanúgy döglődött az ember, mint most a napon.












Most csak némi maradék göngyöleg és három nap alatt gyűlt száraz kenyeret vittem, hiszen 3 napja voltam itt.
Persze anyámnak kötelességszerűen meg kellett étetnie. A fasírtban fél főtt tojások vannak, és uborkán kívül barackbefőttet is ettem hozzája.


A szorgos kezek meggybefőtt-termései a "spájzban"


Szokásosan megetettük a kutyákat, ketten egyszerre, kétfelé.
Két házzal odébb gyűlést tartottak a galambok...






Megejtettem néhány kerti sétát, a jobb oldali szomszéd kutyák ugattak feszt, mivel ráadásul valami munka is folyt odaát, idegen emberek jövésmenésével egyaránt. Volt pár csepp eső is közben...

Itt a hátsó szomszéd kerítése -- azon a részen mindenütt gyönyörű paloták hemzsegnek. Tulajdonképpen anyám szomszéd házai is mindenütt új, modern, többnyire többszintes házak. Anyám kilóg a kis "vityillójával"...
A két alsó kép: nem tudom, mi lehet az a sötétszürke növény... nem zöld, ez tuti, hisz azért lett lefotózva. Érdekes, majdnem grafitfekete színe van amúgy, mellette látszik, hogy nézne ki a zöld...
E kép mellett pedig az a padlócsempe, ami már születésemkor volt az előszobában. Vajon eddig is itt voltak? Mindenesetre ráismertem.












Hazafelé is igen érdekes volt az ég:


 Ám később, pár perccel a teljes naplemente előtt, úgy fél 9 után ilyennek fotóztam a 7.-ről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése