2015. június 8., hétfő

30 évesnél idősebb főhős kihívása

30+
Dezirel molyos kihívása, melyen 107.-ként vettem részt.


Nagyrészt olyan könyvek kerülnek itt a Molyon a népszerű/legolvasottabb könyvek közé, melyek tizenévesekről szólnak. Sokszor elcsábulok én is, és némelyiket nagyon élvezem, még akkor is, ha már bőven kinőttem ebből a korosztályból. Viszont egyre gyakrabban érzem, hogy „túl öreg vagyok én már ehhez”…
A kihívásom lényege, hogy olvass el három olyan könyvet, amelyek főszereplője legalább 30 éves. Az olvasások a kihívás kezdetétől, azaz 2015. január 18-tól érnek!
A könyveket kérem polcra pakolni: (link), hogy tudjak honnan olvasnivalót válogatni :D
Update: 
Ha a könyv főszereplője nem ember, halhatatlan, vámpír, mágus, druida, egyéb: ilyen esetben elfogadom az olvasást, ha emberi szemmel nézve a szereplő harmincon felülinek néz ki (kérek róla idézetet!)

A következő hármat vittem:
     Gwendoline Welsh: Csendes rémület (40)
     Bazsó Gábor: Az író (36)
     Stephanie Ford: Vendég a múltból (több száz)

Megkaptam a 225. plecsnit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése