2015. május 27., szerda

Kihívás eszperente-ügyben

Eszperente
címmel fut eufrozina kihívása, melyen 38.-ként vettem részt.


Merengtem. Elmebeteg lettem? Kedvem lenne eszperente nyelven csevegnem. Mese, rege, vers legyen e nyelven. Kellemetlen? Lehet mekegve, bégetve – kedvetek ne szegjem. De legyen fegyelem! Terefere e helyen eszperente legyen. Egyéb lehetetlen. (Netet ne lesd, esetleg leleted eredetét jelezd, de jelvény erre nem lesz, mert elméddel megtermelt leleményed értékesebb. Egy engedményt teszek: fent emlegetett remeket régebben te szerezted.) 
Személyes verssel, mesével,regével jelentkezz! Esetleg egyéb egyedek nem e nyelven ellett verse, regéje, meséje nevezhet eszperente nyelvre, ferdén levésve. Lehet egész, lehet részlet – nem keménykedem. 
Remeked eme szekrényféleségre felteheted: (link)
Kerge egyedek jelentkezzetek!

***

Természetesen jelentkeztem.
Felraktam a polcra is, de nem voltam benne biztos, hogy így mennyi idő múlva vesznek észre, úgyhogy a hozzászólások közé is becsúsztattam eme pár sort:

* * *

Felhelyeztem fent jelzett szekrényféleségre eszement versemet, de eme helyre esetleg nem kell-e feltennem?

Elmebeteg versecske

Keresgettem s kedvem lelem 
ezen kedves versezetben 
melyet ezennel elkezdek, 
s remélgetem, befejezek.

Kedves, lelkes embernépek, 
versek, mesék, regék, képek 
hemzsegjenek fejetekben, 
szép kedvetek el ne vesszen.

Egyéb tevékenység lehet 
evés, kevés nyeldekelés, 
e-jellel remekelj rendesen 
értelmesen, részletesen.

* * *

Stílszerű választ kaptam a zöldítéshez és a 219. plecsnihez Eufrozinától:

Remek Elmebeteg versed rendesen egybeszerkesztetted s ezennel mekkmesteres kerek jeleddel rendelkezhetsz s hetvenkedhetsz. :)

Mire én így köszöntem meg:

Ezeregy lekenyerezettség ez nekem, kedvességedért és mekkmesteres kerek jelvényért temérdek szeretet feléd hessegetve!:)

A 219. plecsni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése