2014. augusztus 28., csütörtök

Augusztusi 6 könyves kihívás

Olvassunk a nyár utolsó hónapjában is! -- Augusztus, 6 könyv
címmel indította kihívását lexa24, 173. jelentkező voltam rá.


Kedves Molyok! 
Eme csodás hónapban, azaz augusztus 27-én lesz az első molyszülinapom. 
Ennek tiszteletére rendezem ezt a kihívást, melynek lényege, hogy a nyár és vakáció utolsó hónapjában is olvassunk! De nem is akármennyit, egészen pontosan 6 könyvre gondoltam. :) Tehát mit is tegyél a plecsniért? 
– Katt a Részt veszek gombra!
– Olvass el 6 könyvet augusztusban. Ezeket az olvasásokat augusztus elsejétől kezdetlegesen egészen harmincegyedikéig elfogadom.
– Az olvasásaidat egy polcra gyűjtsd össze (a kihívás címével), ahol a megjegyzésbe linkeld az Én és a Könyv linket!
– Linkeld nekem a polcot, és csak írd le, melyik könyv tetszett a legjobban! :)
Köszönöm,hogy az én kihívásomat választottad! Megjegyzésbe ne felejtsd el kukacolni a nevem!

A következő 6 könyvvel neveztem:
      Danielle Steel: A csók
      Melissa Moretti: Gyógyító szeretet
      Nancy Price: Egy ágyban az ellenséggel
      Sidney Lawrence: Egymásnak teremtve
      Aurora White: A gyöngyhalász
      Melissa Moretti: Az élet hajnalán

Jött immáron a 197. plecsni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése