2014. március 31., hétfő

Kihívás betűs-számos játék alapján

Játsszunk a betűkkel, számokkal!
címmel egyedi a kihívása ReaKovatsnak; ezen 402.(!) érdeklődő voltam.


A kihívás teljesítéséhez nincs másra szükséged, mint a felhasználónevedre és sok-sok jó könyvre. :)
Elmondom, mi a feladat: 
1. Társíts a nickneved betűihez számokat az alábbiak alapján: 
1 – A, I, J, Q, Y 
2 – B, K, R 
3 – C, G, L, S 
4 – D, M, T 
5 – E, H, N 
6 – U, V, W, X 
7 – O, Z 
8 – F, P 
Ha ékezetes betű van a nevedben, az ékezet nélküli változathoz tartozó számot használd! (pl. Ö helyett O.) 
2. Add össze a számokat! 
3. A kapott értéket oszd el azzal a számmal, amelyik hónapban születtél (ha nem egész szám, kerekíts)! 
4. Olvass el ennyi könyvet!

Mutatok egy példát, hogy érthető legyen:
Az én nevem ReaKovats, tehát az én számaim a következők: 2+5+1+2+7+6+1+4+3.
Ezeket összeadva 31-et kapunk, ha jól számoltam.
Januárban születtem, így eggyel kell elosztanom ezt a számot. Vagyis nekem 31 könyvet kell elolvasnom a plecsniért.
Kommentben kérem az olvasási-értékelési linket és a kapott végeredményt! Egy hozzászólásban! 
(Akár polcot is hozhatsz létre.)
Jó olvasást mindenkinek! Bárminemű nemértemség esetén nyugodtan kérdezzetek, nem harapok! ;)
(Nem fogok mindenkinek egyenként visszajelezni, de a plecsnivel együtt fogadjátok gratulációmat is. :))

UPDATE 2013. 04. 13. 
Hogy egy kicsit könnyítsek a résztvevők dolgán, 2013. január 1-jétől fogadom el az olvasásokat. :)

UPDATE 2013. 06. 14. 
2013. június 13-án 20 óra 28 perckor jelentkezett a kihívásra a 200. (ismétlem, KÉTSZÁZADIK!!!) moly, aki nem más, mint Berindea_Petra! Álmomban sem hittem volna, hogy ennyien leszünk, köszönöm szépen!

UPDATE 2013. 10. 11.
300-an lettünk. Gratulálok, ggizi :)

UPDATE 2014. 03. 29. 
Sinope-pal elérkeztünk a 400-hoz. Egyik kihívásomnál sem értünk még el ekkora létszámot. :D

Nekem felfele kerekítve csupán négyet kellett olvasnom és értékelnem, így hoztam is mindet, idei olvasásokból.
      1. Böszörményi Gyula: 3… 2… 1 
      2. Charlaine Harris: Véres végzet 
      3. Robert James Waller: Madison megye hídjai 
      4. James Bowen: Bob, az utcamacska
Megkaptam érte a 173. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése