2014. január 18., szombat

Saját elő- vagy utónévvel megegyező kihívás

Olvassunk olyan könyveket, amelyek írójának vezeték- vagy keresztneve megegyezik a sajátunkkal!
Ez Cseppke átvett kihívása volt, mintegy 50.-ként kattintottam rá a Részt veszek gombra.


Sziasztok!
Átvettem Esztertől (Black_Xentric) ezt a kihívást, de a leírást így hagyom:
Hirtelen eszembe jutott, hogy utánanézzek, milyen Salamon vezetéknevű írók vannak (én ugyanis Salamon Eszter vagyok), hát gondoltam, létrehozok egy kihívást, hogy akinek kedve van, szintén utána nézzen a saját „névpárjának”, és olvashasson tőle.
Teljesen mindegy, hogy mikor olvastad a könyvet. Kérném az olvasás linkjét, ha véleményezted, akkor azt is, ha karcoltál, jöhet annak a linkje is.
Remélem, mindenki talál kedvére való könyvet. :)

*
Hát ezt nem hagyhattam ki!:)))
Legtökéletesebb választás, hogy mindkét név, a vezeték- és a keresztnév is stimmel... ez pedig nem más, mint a saját könyvem:
          Jószay Magdolna: Szívhang a kövek mögül

Ezért kellő joggal lehettem a 156. plecsni boldog tulajdonosa.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése